• Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360-graden beoordeling
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels
FranklinCoveyFranklinCovey
FranklinCoveyFranklinCovey
  • Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360-graden beoordeling
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels

Customer loyalty oplossingen

Elk moment telt bij de klanttevredenheid en klantbeleving.

Onze aanpak

Waarom aandacht voor customer loyalty van belang is:

Leiders in klantloyaliteit gebruiken een superieure service als een concurrentievoordeel om te zorgen dat klanten terug blijven komen – en 70% van een geweldige klantbeleving komt neer op het gedrag van de medewerkers met klantcontact. De vraag is worden deze medewerkers gecoacht om een betere klantbeleving neer te zetten en een hogere klanttevredenheid dan de concurrentie te behalen? Is dit niveau van service consistent in de gehele organisatie?

Bij FranklinCovey helpen we leiders om medewerkers te inspireren, trainen en te coachen om een sterkere klantbeleving neer te zetten. Daarnaast bieden we  klanttevredenheid metingen om teams inzicht te geven. Binnen twee tot drie jaar zien we gemiddeld een 5-10% stijging in de klantbeleving die een return on investment van 5 tot 10 geeft.

Bekijk de customer loyalty overview met Sandy Rogers, Managing Director Customer Loyalty

Hoe wij helpen

Onze customer loyalty experts helpen organisaties en personen met:

01

Gegevensverzameling

Het verzamelen van feedback uit een representatieve steekproef van klanten en medewerkers.

02

Real-Time Statistieken

Het vergroten van de zichtbaarheid van statistieken over klantenservice zodat managers realtime feedback krijgen.

03

Rekenschap

Het toepassen van een proces van rekenschap bij klantenserviceteams zodat de klantbeleving prioriteit wordt.

04

Meten

Meten en verbeteren van de medewerkerstevredenheid en betrokkenheid.

Onze customer loyalty oplossingen

Teaser Image
Leading Customer Loyalty

In tegenstelling tot andere klantenservicetrainingen, transformeert Leading Customer Loyalty managers van binnen naar buiten. Ze leren hoe ze de drie principes (empathie, verantwoordelijkheid en vrijgevigheid) kunnen overbrengen, aan anderen aanleren en verder te versterken. Daarnaast leren ze zes kritische gewoonten die nodig zijn voor loyaliteit.

MEER INFORMATIE
Teaser Image
Winning Customer Loyalty: The 7 Habits of Outstanding Customer Service

Geef verantwoordelijkheid aan je medewerkers en laat hen het heft in eigen handen nemen.

MEER INFORMATIE

    Over ons

    • Wie we zijn
    • Wereldwijde locaties
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy policy
    • Contact

    Kom meer te weten

    • Vacatures

    Volg ons

    • LinkedIn
    • Facebook
    • Instagram
    FranklinCovey maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken om jou een optimale bezoekerservaring te bieden, om jou relevante advertenties aan te bieden en om jouw surfgedrag te meten. Met deze cookies kunnen FranklinCovey en met FranklinCovey samenwerkende derden jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten deze website volgen en informatie over jou verzamelen. Zodoende kunnen FranklinCovey en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via sociale media. Door op “Accepteren” te klikken ga je hiermee akkoord. Meer informatie over cookies en het gebruik van jouw gegevens vindt je terug in onze privacy policy.AccepterenWeigerenPrivacy policy