• Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360-graden beoordeling
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels
FranklinCoveyFranklinCovey
FranklinCoveyFranklinCovey
  • Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360-graden beoordeling
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels

Helping clients succeed: Closing the sale

Bekijk de video met Craig Christensen – Sales Performance Practice Leader.

De kans

Creëer meer omzet door de mindsets en vaardigheden van 's werelds beste verkopers toe te passen.

Helping clients succeed: Closing the sale is ontworpen om salesmanagers en hun teams te helpen meer deals te sluiten door het toepassen van de mindsets en vaardigheden van topverkopers.

Uit onderzoek van CSO Insights blijkt dat slechts een op de zes salespresentaties meer dan 50/50 kans had om ook effectief in een sale omgezet te worden. Hoe komt dat?

Na meer dan tien jaar werken met salesprofessionals over de hele wereld, hebben we vastgesteld dat er twee veelvoorkomende fouten zijn die ervoor zorgen dat veel – ook ervaren – verkopers deals niet binnenhalen:

  • Ze presenteren om te openen in plaats van te sluiten.
  • Hun presentaties zijn informatie-rijk en besluit-arm. De presentaties eindigen met ‘Bedankt’, ‘We zullen er over nadenken’, ‘Kun je ons je PowerPoint-presentatie mailen?’. Er is geen besluitvorming.

"Nergens in het salesproces bepaalt een dialoog van twee minuten sneller of we onze relatie voortzetten of beëindigen dan tijdens de initiële interactie."

-RANDY ILLIG, CO-AUTEUR, LET'S GET REAL OR LET'S NOT PLAY

De oplossing

Ervaar de bewezen principes van Closing the sale.

Word expert in Closing the sale

Met de juiste vaardigheden demonstreer je effectief hoe jouw oplossing je klant helpt om te bereiken wat hij wilt en nodig heeft. In dit programma leer je hoe je meer consequent deals kunt winnen door de skillsets van toppresteerders toe te passen.

Toppresteerders onderscheiden zich door:

  • Te verkopen met de bedoeling om win-win resultaten te bereiken.
  • Gesprekken vakkundig voor te bereiden en de voorwaarden te creëren voor een goede besluitvorming tijdens elke klantbijeenkomst.
  • Minder tijd besteden aan het praten met de klant en meer tijd aan het analyseren van de beslissingen die het beste aansluiten op de behoeften van de klant.
  • Een eenvoudig, betrouwbaar proces volgen om te bepalen wanneer ze de deal willen sluiten.
PROGRAMMAOVERZICHT

Het resultaat

Beïnvloed beslissingen om win-win resultaten te bereiken.

Toppresteerders:

  • Bouwen zorgvuldig elk klantcontact op om invloed te hebben op het beslissingsproces van de klant.
  • Beginnen beslissingen te verkleinen die leiden tot de uiteindelijke zakelijke beslissing.
  • Bepalen die ene beslissing die de klant moet nemen aan het einde van de vergadering.
  • Zorgen ervoor dat de beslissing klantgericht is, uniek en dat ‘nee’ een acceptabel antwoord is.
  • Demonstreren de vaardigheid om de belangrijkste overtuigingen van de klant tot hun tevredenheid te valideren.
  • Ontwikkelen bewijzen die de End in Mind beslissing mogelijk maken.
  • Zien bezwaren als een kans in plaats van een bedreiging.
  • Hebben een voorspelbare, 3-voudige benadering om bezwaren te verhelpen.
  • Ontwikkelen een plan voor het beïnvloeden van de voorwaarden voor goede besluitvorming bij elke klantenbijeenkomst.
  • Focussen op het behalen van win-win resultaten.
  • Bereiden een krachtige opening en afsluiting voor bij elke ontmoeting met de klant.

Beschikbaar in de All Access Pass

Vergroot je bereik, haal jouw bedrijfsdoelstellingen en beïnvloed prestaties op een duurzame manier met de All Access Pass.

unnamed-2

Ontwikkel de basis skills en competenties voor effectieve medewerkers en teams.

unnamed

Onze meest gebruikte pas biedt alles voor ontwikkeling van medewerkers plus al onze leiderschap oplossingen.

unnamed

De meest uitgebreide pas met alle FranklinCovey content, ook voor specifieke vraagstukken.

Populaire sales performance oplossingen

Teaser Image
Helping Clients Succeed: Qualifying Opportunities

Bouw je relaties uit tot strategische kansen terwijl je je concentreert op het afsluiten van de juiste deals en de ontwikkeling van de mindset en vaardigheden van topverkopers.

MEER INFORMATIE
Teaser Image
HELPING CLIENTS SUCCEED: FILLING YOUR PIPELINE

Wij geven je salesteam nieuwe en doeltreffende alternatieven voor prospecting en de hulpmiddelen om de kwaliteit en kwantiteit van de pipeline te vergroten.

MEER INFORMATIE

    Over ons

    • Wie we zijn
    • Wereldwijde locaties
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy policy
    • Contact

    Kom meer te weten

    • Vacatures

    Volg ons

    • LinkedIn
    • Facebook
    • Instagram
    FranklinCovey maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken om jou een optimale bezoekerservaring te bieden, om jou relevante advertenties aan te bieden en om jouw surfgedrag te meten. Met deze cookies kunnen FranklinCovey en met FranklinCovey samenwerkende derden jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten deze website volgen en informatie over jou verzamelen. Zodoende kunnen FranklinCovey en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via sociale media. Door op “Accepteren” te klikken ga je hiermee akkoord. Meer informatie over cookies en het gebruik van jouw gegevens vindt je terug in onze privacy policy.AccepterenWeigerenPrivacy policy