• Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360-graden beoordeling
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels
FranklinCoveyFranklinCovey
FranklinCoveyFranklinCovey
  • Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360-graden beoordeling
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels

Leading customer loyalty

Betrek je team om het hart van elke klant te winnen.

custoloy-leadcustloy-01-cmprsd

De uitdaging

Zijn je klanten trouw aan jouw organisatie?

Meer dan 70% van wat de klantbeleving fantastisch maakt, is de manier waarop medewerkers omgaan en communiceren met de klant. Goed gedrag ontstaat niet zonder inspiratie en verantwoordelijkheid, en dat vereist een bottom-up benadering — niet de hiërarchische top-down benadering die typisch is in de bedrijfscultuur. Als je medewerkers enthousiaste ambassadeurs van je organisatie zijn, zal dat gevoel ook gehoor vinden bij je klanten.

“Ga om met je medewerkers zoals jij wilt dat zij omgaan met jouw beste klanten.”

–STEPHEN COVEY

De oplossing

Medewerkersloyaliteit komt op de eerste plaats — daarna volgt de klantloyaliteit vanzelf.

Leading Customer Loyalty is een eendaagse werksessie voor managers om de principes en praktijk te leren die nodig is om de harten van medewerkers en van klanten te veroveren. Managers weten na de werksessie precies hoe ze empathie, verantwoordelijkheid en vrijgevigheid moeten overbrengen, leren en versterken. Na deze werksessie kunnen ze daar onmiddellijk met hun eigen team zelf mee aan de slag.

Deelnemers leren:

  • Echt in verbinding te staan met mensen.
  • Te luisteren en communiceren met empathie.
  • Om de echte ‘job to be done’ te ontdekken voor klanten en medewerkers.
  • Op te volgen om te leren hoe ze zaken kunnen oplossen en verbeteren.
  • Constructieve feedback te geven en te ontvangen.
  • Constructieve feedback te geven en te ontvangen.
  • Het team te inspireren om hun ideeën te delen.
  • Een effectieve teammeeting te organiseren die de loyaliteit vergroot.
PROGRAMMAOVERZICHT
Leader_in_me

Het resultaat

Medewerkersloyaliteit komt eerst — daarna volgt de klantloyaliteit vanzelf.

Echte klanttevredenheid ontstaat vanuit de interactie met je medewerkers. Wanneer je de bottom-up leiderschapsaanpak gebruikt, geven teamleden blijk van vertrouwen en zijn ze trots op hun organisatie, hetgeen zich vertaalt in een geweldige klantervaring.

Beschikbaar in de All Access Pass

Vergroot je bereik, haal jouw bedrijfsdoelstellingen en beïnvloed prestaties op een duurzame manier met de All Access Pass.

unnamed-2

Ontwikkel de basis skills en competenties voor effectieve medewerkers en teams.

unnamed

Onze meest gebruikte pas biedt alles voor ontwikkeling van medewerkers plus al onze leiderschap oplossingen.

unnamed

De meest uitgebreide pas met alle FranklinCovey content, ook voor specifieke vraagstukken.

Populaire customer loyalty oplossingen

Teaser Image
WINNING CUSTOMER LOYALTY: THE 7 HABITS OF OUTSTANDING CUSTOMER SERVICE

Geef verantwoordelijkheid aan je medewerkers en laat hen het heft in eigen handen nemen.

MEER INFORMATIE

    Over ons

    • Wie we zijn
    • Wereldwijde locaties
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy policy
    • Contact

    Kom meer te weten

    • Vacatures

    Volg ons

    • LinkedIn
    • Facebook
    • Instagram
    FranklinCovey maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken om jou een optimale bezoekerservaring te bieden, om jou relevante advertenties aan te bieden en om jouw surfgedrag te meten. Met deze cookies kunnen FranklinCovey en met FranklinCovey samenwerkende derden jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten deze website volgen en informatie over jou verzamelen. Zodoende kunnen FranklinCovey en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via sociale media. Door op “Accepteren” te klikken ga je hiermee akkoord. Meer informatie over cookies en het gebruik van jouw gegevens vindt je terug in onze privacy policy.AccepterenWeigerenPrivacy policy