• Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360-graden beoordeling
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels
FranklinCoveyFranklinCovey
FranklinCoveyFranklinCovey
  • Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360-graden beoordeling
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels

Ontdek WAAROM

Voor iedereen wiens succes afhankelijk is van het bedienen van klanten.

De innovatiewetten

In de wereld van vandaag is innovatie geen luxe, het is een noodzaak – en niet alleen voor de mensen in de executive suite of in de productontwikkeling. Iedereen wordt geconfronteerd met de uitdaging om nieuwe en betere manieren te bedenken om aan de behoeften van zijn klanten te voldoen en betere resultaten te bereiken. Organisaties die een overtuigende cultuur van innovatie tot stand brengen, zullen het halen.

Maar al te vaak hebben we het gevoel dat we gissen – in de hoop dat we het bij het rechte eind hebben met onze ideeën. Of, als dat zo is, dat mensen onze zienswijze zullen omarmen. Maar succesvolle innovatie hoeft niet aan toeval te worden overgelaten.

''Innovatie kan veel voorspelbaarder zijn - en veel succesvoller - maar alleen als je er anders over gaat nadenken.''

-CLAYTON CHRISTENSEN, TADDY HALL, KAREN DILLON, DAVID DUNCAN

Een cultuur van innovatie

Meer dan alleen maar met het bedenken van creatieve ideeën, vereist succesvol innoveren dat we oplossingen bedenken die klanten graag in hun leven willen opnemen.

De nieuwste oplossing van FranklinCovey, Ontdek WAAROM: de sleutel tot succesvolle innovatie, helpt individuen en leiders op elk niveau begrijpen waarom klanten de keuzes maken die ze maken. Gewapend met die kennis kunnen ze oplossingen ontwerpen die klanten geven waar ze naar op zoek zijn – hun ‘Job to Be Done’.

Praktische theorie

Ontdek WAAROM is een fundamentele oplossing voor iedereen die betrokken is bij innovatie en voor iedereen die met klanten werkt, extern of intern.

Denk anders:
Herken waarom het effectief begrijpen van de keuzes die klanten maken zo’n impact heeft.

Achterhaal waar mensen mee worstelen:
Observeer klanten die producten en diensten gebruiken en zoek naar obstakels of frustraties die ze ervaren.

Hoor wat klanten NIET zeggen:
Interview klanten om te ontdekken waarom en hoe zij specifieke producten en diensten kiezen en gebruiken.

Kader ‘jobs to be done’:
Maak een beknopte samenvatting van de ‘Jobs to Be Done’ van de klant.

Ontwerp voor vooruitgang:
Genereer innovatiemogelijkheden die voldoen aan de ‘Jobs to Be Done’ van de klant.

25 jaar onderzoek

Ontdek WAAROM is gebaseerd op 25 jaar onderzoek en praktijkervaring door Clayton M. Christensen, Harvard Business School professor en een van ‘s-werelds meest invloedrijke bedrijfsleiders, en Bob Moesta, een visionair en bedenker van meer dan 3.000 succesvolle innovaties.

Methodes en Materialen

Beschikbaar als een live, live online of oplossing op aanvraag via de FranklinCovey All Access Pass

  • Cursusboek
  • Oefenkaarten
  • “WAAROM” vinder
  • 20 FranklinCovey InSights video’s
  • 5 FranklinCovey modules op aanvraag
PROGRAMMAOVERZICHT

Beschikbaar in de All Access Pass

Vergroot je bereik, haal jouw bedrijfsdoelstellingen en beïnvloed prestaties op een duurzame manier met de All Access Pass.

unnamed-2

Ontwikkel de basis skills en competenties voor effectieve medewerkers en teams.

unnamed

Onze meest gebruikte pas biedt alles voor ontwikkeling van medewerkers plus al onze leiderschap oplossingen.

unnamed

De meest uitgebreide pas met alle FranklinCovey content, ook voor specifieke vraagstukken.

Populaire leiderschapsoplossingen

Teaser Image
DE 7 EIGENSCHAPPEN VAN EFFECTIEF LEIDERSCHAP

De 7 eigenschappen van effectief leiderschap legt het fundament voor professionele en persoonlijke effectiviteit – verhoging van de productiviteit, versterken van balans, verantwoordelijkheid en samenwerking.

MEER INFORMATIE
Teaser Image
DE 7 EIGENSCHAPPEN - LEIDER IMPLEMENTATIE

Ontworpen om leiders te helpen een krachtig team te bouwen. Leiders leren een implementatieproces van drie bewezen stappen en ontvangen een set van praktische hulpmiddelen om hen te helpen de effectiviteit van hun team te vergroten.

MEER INFORMATIE
Teaser Image
Onbewuste bias
Ieder mens heeft bias. Deze workshop helpt om bewuster om te gaan met onbewuste bias waardoor het eigen potentieel en dat van anderen tot zijn recht kan komen. Dit leidt tot een betere performance binnen een team of organisatie.
MEER INFORMATIE

Over ons

  • Wie we zijn
  • Wereldwijde locaties
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy policy
  • Contact

Kom meer te weten

  • Vacatures

Volg ons

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
FranklinCovey maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken om jou een optimale bezoekerservaring te bieden, om jou relevante advertenties aan te bieden en om jouw surfgedrag te meten. Met deze cookies kunnen FranklinCovey en met FranklinCovey samenwerkende derden jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten deze website volgen en informatie over jou verzamelen. Zodoende kunnen FranklinCovey en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via sociale media. Door op “Accepteren” te klikken ga je hiermee akkoord. Meer informatie over cookies en het gebruik van jouw gegevens vindt je terug in onze privacy policy.AccepterenWeigerenPrivacy policy